HALUSKA, R. Nehodovost silničního provozu. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2011.

Kaplan, Zdeněk

Student Roman Haluska pracoval na své závěrečné bakalářské práci věnované nehodovosti silničního provozu zodpovědně, samostatně a iniciativně. Konzultací využíval velmi sporadicky, na začátku k vyjasnění tématu, později při řešení zásadních otázek. Jeho práci doporučuji k obhajobě.

Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii

Mandák, Ladislav

Bakalářská práce v rozsahu 34 stran a 13 příloh splňuje požadavky kladené na bakalářskou práci, svým obsahem odpovídá zadání a autor správně vymezil okruh problémů související s tématem své práce, který je vysoce aktuální. Autor si stanovil za úkol popsat příčiny dopravní nehodovosti v konkrétních lokalitách olomouckého regionu, které byly vybrány podle počtu a závažnosti dopravních nehod. V závěru práce se potom autor snažil najít možné způsoby řešení, což dokazuje aktivní přístup při samotném zpracování tématu. Při formulaci a vymezení zpracované problematiky je patrná vyváženost a srozumitelnost autorových myšlenek, včetně návaznosti na navrhovaná řešení. Zpracovaná problematika se dotýká nejenom stránky technicko-provozní, ale i právní. Celkovou úroveň včetně administrativní úpravy posuzované práce lze hodnotit kladně, nemám k ní připomínek a z hlediska jejího využití je přínosem pro řešení dané problematiky. Autor přehledně a logicky formuloval své myšlenky, práce je zpracována odpovědně a svědčí o pečlivém přístupu autora při zpracování daného úkolu, přičemž autor prokázal i dobrou úroveň svých odborných znalostí. Rovněž lze kladně hodnotit vyvážené využití odborné literatury při vypracování bakalářské práce. Vlastní formální úroveň celé bakalářské práce i úroveň grafických příloh svědčí o pečlivosti, erudici a zájmu autora o daný problém a také přirozeně svědčí o jeho osobních vlastnostech a studijních schopnostech. Bakalářská práce je také proto zpracována na potřebné odborné úrovni a zadání práce považuji splněno v celém rozsahu. Proto doporučuji, aby byla práce přijata k obhajobě.

eVSKP id 38236