LIŠKOVÁ, J. Návrh komunikačního mixu kosmetické značky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Milichovský, František

Otázky: 1) Jaká je primární skupina zákazníků? Proč? 2) Které navrhované nástroje a proč budou realizovány v nadcházejícím období?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Šopík, Josef

Cílem bakalářské práce byla analýza komunikačního mixu kosmetické značky na českém trhu. Teoretická část je zpracována dostatečně v rozsahu, který bakalářská práce vyžaduje. Analýzy provedené v praktické části jsou vypracovány a vyhodnoceny dobře a odpovídají autorčiným znalostem, které získala v průběhu dosavadního studia. Návrhy jsou dle mého názoru v praxi využitelné. Celkově je práce zpracována přehledně, autorka problematice komunikačního mixu porozuměla a cíle bakalářské práce naplnila. Bakalářskou práci, na základě výše uvedeného, doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 73130