KULHAVÝ, M. Automatické získávání obrazových snímků z videa v prostředí platformy JAVA [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2014.

Burget, Radim

Student přistupoval k práci seriózně a zodpovědně a svůj postup konzultoval pravidelně. Práce má dobrou vědeckou úroveň a přehledně prezentuje dosažené výsledky. Téma obsahovalo některé části, které student v rámci výuky zatím nepotka. Přeto se s touto problematikou vypořádal upokojivě. Práci hodnotím velmi kladně a navrhuji známku 95/A.

95

Říha, Kamil

Předložená práce po formální stránce kvalitativně i kvantitativně odpovídá požadavkům na BP. Obsahu textu je však možné vytknout mnohé nedostatky. Zejména členění kapitoly 1 je dosti nešťastné. Tato kapitola je obsahově neucelená a chaoticky přebíhá z tématu do tématu bez rozboru detailů potřebných pro realizaci zadání práce. Student se patrně pod tíhou velkého objemu metod a principů v oblasti zpracování obrazu nedokáže soustředit na podstatné a vytváří tak povrchní koláž sice souvisejících, avšak pro hlavní řešení většinou nepodstatných prvků. Vedle sebe se tak ocitají například barevné modely, při vlastním řešení nepoužité segmentační techniky a popis klasifikace, následovaný popisem platformy JAVA, přičemž seznam skutečně použitých metod pro extrakci příznaků je uveden pouze heslovitě až v kapitole 4.1.1. V textu se dále často vyskytují nepřesné formulace, svědčící o malé pozornosti, kterou autor textu věnoval (Např. věta „Popis může být na kvantitativním, či kvalitativním přístupu.“ na str. 18). Samotnému řešení jsou věnovány zbývající kapitoly, z nichž vyplývá, že zadání bylo splněno a byl vytvořen klasifikační postup pro detekci změny scény ve videosekvenci. Na technické nejasnosti kolem vytvořeného klasifikátoru reaguje otázka č. 1. Vzhledem k uvedenému navrhuji práci hodnotit 80 body.

80

eVSKP id 66599