JAROŠ, M. Návrh marketingové strategie firmy BRUNENSIS.cz, spol. s r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
Autor dokázal využít získané teoretické znalosti z oblasti marketingu a plně je začlenit do praktických návrhů. Aktualizaci a optimalizaci prezentace firmy v daném oboru je nutností. Oceňuji návrhy levných řešení, které je schopna firma řešit svépomocí. Nicméně autor podle mého názoru, zřejmě vinou větší finanční náročnosti, trochu opomíjí prostředky k dosažení vyšší návštěvnosti webových stránek, bez které není možné naplno využít potenciál některých zvolených řešení.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 73939