SMOLÍK, L. Elektronický obchod firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Němcová, Zuzana

Práce byla vypracována v souladu se zadáním, její cíl byl částečně splněn. Teoretická část obsahuje relevantní témata. V analýze práce chybí matematické zhodnocení jednotlivých kritérií SWOT analýzy a je nepostačující k vyvození závěrů pro aplikaci v praktické části. Také chybí ekonomické hledisko návrhu. Praktická část postrádá technické návrhy adekvátní k zadanému tématu a zhodnocení e-marketingové strategie. Bakalářskou práci doporučuji k obhajobě. Otázky k práci: Popište náklady k návrhu e-marketingové strategie a celkové ekonomické zhodnocení? Podle čeho jsou posuzována kritéria SWOT analýzy firmy, jaké další analýzy můžete použít k řešení návrhu, proč jste nějaké další nepoužil v práci? Jaké navrhujete zhodnocení e-marketingové strategie a kde jsou slabá a nevyužívaná místa, které charakterizuje cíl práce?

Splnění stanovených cílů D
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod D
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry E
Praktická využitelnost výsledků E
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D
Práce s informačními zdroji, včetně citací D

Zeman,, Tomáš

Bakalářská práce je v souladu s metodickými pokyny, autor dodržel doporučenou strukturu, práce obsahuje všechny povinné položky. V seznamu použité literatury se autor dopustil nepřesnosti při zápisu použitých internetových zdrojů. Rozsah a celková úprava práce odpovídají metodickým pokynům. Cíl práce je splněn pouze částečně, autor nedoplnil do práce slabá místa a návrhy na zlepšení těchto míst, jak uvádí na str.12. V bakalářské práci autor podrobně vymezuje teoretická východiska, které jsou následně popisovány pro daný podnik. Na teoretický fundament autor navazuje v analýze uvedeného podniku, v práci jsou použity pouze srovnávací metody a chybí zde vyhodnocení a shrnutí. Analýza je nepostačující k řešení návrhu. Následně autor navrhuje vlastní opatření, které postrádá technické návrhy z oblasti elektronického obchodování. V závěru jsou částečně shrnuty poznatky a chybí navržené změny a opatření.

Splnění stanovených cílů E
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod E
Praktická využitelnost výsledků E