VÁVRA, J. Bezdrátově řízený stmívač osvětlení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2014.

Pavlík, Michal

Student zpracoval bakalářskou práci zabývající se realizací bezdrátově řízeného stmívače osvětlení. Práce je logicky členěna a po odborné stránce zvládnuta. Drobné výhrady však mám v samotném zpracování textu, který student řešil bez mé konzultace. Na druhou stranu musím ocenit, že student během řešení práce pracoval samotstaně. Využíval možnosti konzulace s kolegy na ústavu. Jeho řešení může být přínosné a je možné jej dále rozšiřovat. Vzhledem k výše uvedeným skutečnostem práci doporučuji k obhajobě.

85

Šteffan, Pavel

Student Jan Vávra vypracoval bakalářskou práci na téma "Bezdrátově řízený stmívač osvětlení". Práce na první pohled působí rozsáhlým dojmem, který je dán použitým papírem. Práce je rozdělena, mimo úvod a závěr, do šesti kapitol. Kapitola jedna tvoří teoretický úvod práce, samotná praktická část je pak popsána v následujících pěti kapitolách na dvaceti stranách práce. Z formálního hlediska je rozdělení práce do tolika kapitol zbytečné (např. kapitola 3 – jeden krátký odstavec). Jednotlivé kapitoly jsou dále děleny do podkapitol, často opět naprosto bezdůvodně, protože obsahují pouze krátký odstavec (např. 4.2, 4.4, 4.5). Zpracování práce je na dobré úrovni, pouze bych ještě vytkl nejednotný styl obrázků, různou velikost písma v obrázcích, v práci je také několik překlepů. Při řešení student prokázal své odborné znalosti a dobrou orientaci v dané problematice. Student při práci využíval dostupnou literaturu, bohužel bez jediného primárního zdroje, všechny uvedené reference jsou on-line zdroje. Navržené řešení je ale přínosné a je možné jej dále rozšiřovat. Vzhledem k výše uvedeným skutečnostem práci doporučuji k obhajobě.

80

eVSKP id 74221