PAVLÍK, M. Statistická analýza chování uživatelů sociálních sítí z hlediska reklamy a marketingu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Kropáč, Jiří

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací C
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Doubravský,, Karel

Autor se v práci zabývá problematikou chování uživatelů sociálních sití, resp. v dnešní době nejčastěji využívané sociální sítě Facebook. Autor se zaměřil na zjištění, zda existují závislosti mezi chováním uživatelů a zobrazovanou reklamou, jak uživatelé reagují na reklamu a marketingové aktivity. V neposlední řadě zjišťuje vztah mezi údaji, které o sobě uživatelé uvádějí a relevantností předkládané reklamy. Práce je přehledně zpracována,vhodně využívá statistický aparát a obsahuje zajímavá zjištění. Z tohoto důvodu doporučuji práci k závěrečné obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 74127