ŠEBESTA, D. Autentizační protokoly na omezených zařízení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2014.

Malina, Lukáš

Student se snažil aktivně pracovat na tématu a v dostatečné míře využíval konzultace. Zadání práce bylo splněno. Student naimplementoval a porovnal na jednočipu několik nejvýznamnějších hash funkcí, které často tvoří základní operaci během autentizace. Student dále navrhl dva jednoduché autentizační protokoly určené pro komunikaci klient-server. U kapitoly 2 však chybí vlastní úvahy, jaké jednotlivé metody autentizace znalostí jsou pro výpočetně slabé zařízení méně vhodné a proč. Formální zpracování práce je na velmi dobré úrovni. Avšak v práci se vyskytuje několik překlepů (např.str. 29, 31 atd.). Práci doporučuji k obhajobě s celkovým hodnocením velmi dobře, B 87 bodů.

87

Člupek, Vlastimil

Student David Šebesta se v rámci své bakalářské práce zabýval autentizačními protokoly implementovatelnými na omezená zařízení. V práci se vyskytuje několik nepřesností, např. na str. 19 autor uvádí že „Certifikát je jakýsi nosič klíčů, které se používají na šifrování, podepisování nebo k autentizaci.“, dále pak na str. 22 autor uvádí, že z hashe se dají původní data získat jenom útokem brutální sílou. Z formálního hlediska je práce na průměrné úrovni, obsahuje množství překlepů a v kapitole 3.1 nejsou u technického popisu MD algoritmů uvedeny zdroje, ze kterých bylo čerpáno. Zadání práce považuji za splněné. Na základě výše uvedených poznatků navrhuji práci ohodnotit 82 b.

82

eVSKP id 73760