SEDLÁČEK, P. Aplikace pro vizualizaci senzorických dat v operačním systému Android [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2014.

Šimek, Milan

Cílem bakalářské práce bylo vyvinout monitorovací aplikaci pro senzorické aplikace, která bude navržena pro operační systém android. Student si při práci počínal velmi samostatně a byl do práce velmi zapálen. Všechny mé připomínky vždy okamžitě zapracoval a sám přicházel s novými nápady, jak práci vylepšit. Práci pokládám za zdařilou, ale protože student neimplementoval úplně všechny požadované funkce, ji hodnotím za B 86 bodů.

86

Hajný, Jan

Cílem práce byl vývoj jednoduché aplikace pro vizualizaci dat uložených v cloudu. K vlastní struktuře BP mám pouze drobné výtky – chybí mi lepší prezentace aplikace z pohledu uživatele (nikoliv vývojáře) a doporučil bych vylepšit názvy kapitol, ty současné čtenáři nevypoví o svém obsahu téměř nic. Z formálního hlediska je práce v pořádku, doporučuji vyvarovat se převzatým obrázkům v angličtině, i přesto, že jsou řádně citovány. Z věcného pohledu jsou cíle splněny – to, že aplikace funguje, je možné však ověřit pouze z dodaných screenshotů, po spuštění vyžaduje platný uživatelský účet. Žádný, alespoň demo účet, však v BP není. Aplikaci lze však jednoduše „shodit“ i na první obrazovce nezadáním vstupů a zaškrtnutím tlačítka zapamatování. Doporučuji tedy lépe ošetřit vstupy. Výhrady mám také k bezpečnosti aplikace – jméno a heslo by se nemělo objevit v otevřeném souboru, i přesto, že je do něj omezený přístup. Lépe využít např. KeyStore. Chybí mi popis autentizačního protokolu pro komunikaci s cloudem – závisí na něm celá bezpečnost systému. I přes uvedené nedostatky považuji úkoly za splněné a prezentaci výsledků za dobrou.

81

eVSKP id 73772