HŘEBÍČEK, Z. Integrace pomocných modulů do systému pro automatizované funkční testování [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2014.

Svoboda, Radomír

Zadání práce bylo splněno. Pan Hřebíček vytvořil ovladače pro dva hardwarové moduly - pro NTC simulátor a komunikační adaptér pro sběrnici a protocol EnviraCom. Oba ovladače jsou funkční a přímo použitelné v cílovém testovacím systému ATAB. Kvalita zdrojového kódu je velmi dobrá. Snad jen testování vytvořených ovladačů se mělo v práci věnovat více prostoru. Pan Hřebíček se mnou aktivně komunikoval, byť ne příliš často. Pracoval však samostatně a zadání splnil k mé spokojenosti. V některých detailech by však výsledné řešení mohlo být vylepšeno, k čemuž by pravděpodobně došlo, pokud by komunikace mezi mnou a panem Hřebíčkem byla intenzivnější. Po formální stránce je práce zpracována dobře, rozsahem je nadprůměrná. Autor srozumitelně postupuje od obecného popisu testování až ke konkrétní aplikaci ovladačů. Práce obsahuje občasné pravopisné chyby, předěvším chybějicí čárky v souvětích, a překlepy. Odbornost práce by mohla být na vyšší úrovni. Některým dobře známým skutečnostem se věnuje příliš mnoho prostoru, zatímco některé jen stručně zmíněné mechanismy by si zasloužily hlubší popis.

80

Macháček, Jiří

Studentská práce pana Hřebíčka se zabývá tvorbou ovladačů pro interní testovací systém společnosti Honeywell. Tyto ovladače student vytvořil a jejich funkčnost byla otestována, tudíž zadání práce považuji za splněné. Práce je logicky členěna, osobně však považuji teoretickou část za zbytečně rozsáhlou, naopak bych uvítal rozšírení praktické části textu o vývojové diagramy popisující funkci jednotlivých tříd, tyto informace v textu chybí. Text obsahuje několik drobných překlepů jako např. "ovladačě" na str. 39 apod, celkově je ale na dobré úrovni. Práce svědčí o schopnostech bakaláře, doporučuji ji k obhajobě.

85

eVSKP id 73804