LUKAČOVIČ, M. Využitie grafických procesorov pre univerzálne výpočty v priemyselných systémoch [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2014.

Krkoš, Radko

Pán Martin Lukačovič vypracoval bakalársku prácu v ktorej sa zaoberal využitím grafických procesorov pre univerzálne výpočty. Po odbornej stránke je práca na slušnej úrovni, vyskytujú sa menej závažné chyby. Vykonané merania mohli byť detailnejšie, získané výsledky sú ale pomerne dobre diskutované. Počas riešenia študent pracoval samostatne a tematiku riešil priebežne. Po formálnej stránke je práca na dobrej úrovni. S ohľadom na splnenie zadania sa niektorým častiam autor venuje len veľmi okrajovo. Vzhľadom na uvedené skutočnosti navrhujem hodnotenie B/87 bodov.

87

Mašek, Jan

Student se ve své práci zabýval využitím grafických procesorů v průmyslových systémech. V práci jsou popsány současné typy grafických procesorů, jejich výkonové parametry a dále technologie, s pomocí kterých mohou být programovány. Praktická část srovnává výpočetní rychlost několika CPU s několika grafickými procesory. Měření byla provedena s pomocí jednoduchého programu pro násobení matic a výsledky dobře popsány. Teoretická část práce obsahuje 30 stran a praktická pouze 4 strany. Zadání práce nebylo ve všech směrech zcela splněno: nebyly řádně popsány příklady využití grafických procesorů jak v průmyslových systémech, tak ani pro vědecké výpočty. Dále nebyl popsán vliv chyby na výsledek výpočtů při použití jednoduché a dvojité přesnosti. Dalším nedostatkem je použití zdrojového kódu programu jiného autora. Tento autor není nikde v textu uveden, jen ve zdrojovém kódu se nachází odkaz na jeho webové stránky. Při tom lze z práce nabýt dojmu, že autorem zdrojového kódu je student. Po formální stránce je práce na velmi dobré úrovni, má dobrou grafickou úpravu a je psána čtivě. Dají se vytknout pouze drobné chyby, špatné označení grafických akcelerátorů v tabulce 6.2 a nepřeložení anglických výrazů v seznamu zkratek. Práci doporučuji k obhajobě a hodnotím ji stupněm B/83 bodů.

83

eVSKP id 73802