ČECH, R. Energetické využití odpadů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2014.

Macháček, Jan

1) Splnění zadání V předkládané bakalářské práci měl autor provést rozsáhlou rešerši současného stavu v oblasti produkce a využití odpadů k energetickým účelům v ČR, EU a rozvinutém západním světě. Dále měla být provedena studie závazků vůči EU a ekonomického potenciálu zpracování odpadů pro energetické účely v ČR a nakonec měl autor zpracovat a vyhodnotit hypotetické scénáře vývoje. Nutno podotknout, že se jednalo o poměrně široké a složité téma, kterého se autor práce chopil velice dobře a odpovědně. Všechny body zadání zle považovat v celém rozsahu za splněné. 2) Aktivita během řešení a zpracování práce Diplomant Roman Čech během řešení práce pracoval samostatně a aktivně. Při konzultacích nebyl pasivní, ale sám navrhoval postup a směr dalších kroků při řešení práce. 3) Formální zpracování práce Formální zpracování práce je na dobré úrovni. Práce má logickou strukturu, jednotlivé části a kapitoly na sebe logicky navazují. Obrázky a grafy netvoří jeden sourodý celek, ale jsou často formátově odlišné. Jemné formální nedostatky ale i drobné odborné nepřesnosti, které by se jistě daly vytknout, nikterak nesnižují celkový dojem a úroveň práce. 4) Využití literatury Autor pracuje se širokým spektrem pramenů, zahrnující odborné publikace, odborné články, normy, relevantní odborné portály atp. Volba a využití pramenů odpovídají charakteru bakalářské práce. Literatura je i řádně a dle norem citována. Předkládanou práci doporučuji k obhajobě a hodnotím stupněm 95b/A výborně.

95

Suzová, Jana

Hodnocení posudku viz příloha.