ŽIDLÍKOVÁ, E. Návrh marketingové strategie firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Práce je zpracována systematicky. Oceňuji zpracované analýzy podpořené dotazníkovým průzkumem mezi klienty cestovní kanceláře. Předložené návrhy pak dobře navazují na závěry z provedených analýz současného stavu. V návrzích je dobře zpracována oblast marketingové komunikace, návrhy zaměřené na další prvky marketingového mixu jsou pojaty stručněji, jen v základní rovině. Tyto mohly být rozpracovány podrobněji. Otázka k obhajobě: Z hlediska nákladů na realizaci předložených návrhů tvoří největší zátěž rozpočtu otevření nové pobočky v Českých Budějovicích. Je i v dnešní internetové době kamenná pobočka cestovní kanceláře dostatečně přínosná? Proč?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
Práce je prakticky založena pro danou firmu použitelná a přínosná.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 73393