ŽIDLÍKOVÁ, E. Návrh marketingové strategie firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

Práce je zpracována systematicky. Oceňuji zpracované analýzy podpořené dotazníkovým průzkumem mezi klienty cestovní kanceláře. Předložené návrhy pak dobře navazují na závěry z provedených analýz současného stavu. V návrzích je dobře zpracována oblast marketingové komunikace, návrhy zaměřené na další prvky marketingového mixu jsou pojaty stručněji, jen v základní rovině. Tyto mohly být rozpracovány podrobněji. Otázka k obhajobě: Z hlediska nákladů na realizaci předložených návrhů tvoří největší zátěž rozpočtu otevření nové pobočky v Českých Budějovicích. Je i v dnešní internetové době kamenná pobočka cestovní kanceláře dostatečně přínosná? Proč?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací C
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Pokorná, Pavlína

Práce je prakticky založena pro danou firmu použitelná a přínosná.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 73393