GROULÍK, T. Elektronika pro mobilní robot Minidarpa [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2008.

Kopečný, Lukáš

Studentovy odborné znalosti jsou na vysoké úrovni, prokázal své schopnosti při návrhu elektroniky i při návrhu firmware. Student pracoval samostatně, velmi iniciativně a výsledky své práce pravidelně konzultoval. Důležitý je také fakt, že tato práce je součástí práce týmu na autonomním robotu pro soutěž typu Robotour. Práce svědčí o studentově schopnosti pracovat na zadaném problému a proto ji doporučuji k obhajobě.

Splnění zadání A 50/50
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) A 20/20
Formální zpracování práce A 18/20
Využití literatury B 8/10
96

Burian, František

Úkolem pana Groulíka bylo navrhnout elektroniku pro mobilní robot, což je zadání vyžadující od řešitele komplexní úroveň znalostí zejména z oboru návrhu elektronických zařízení, odrušení, ale i programování a počítačové techniky. Zadání zcela jednoznačně vyžadovalo velké množství stráveného času při realizaci funkčních vzorků několika desek plošných spojů, navzájem spolehlivě komunikujících. Student prokázal praktické schopnosti při navrhování regulační smyčky stejnosměrného motoru, i při vyhodnocování měřených veličin z ultrazvukových dálkoměrů. Po formální stránce hodnotím práci jako velmi zdařilou, obrazová část schematických příloh by však mohla mít lépe rozloženy hodnoty součástek, které se mnohdy kryjí se symboly, případně chybí hodnoty součástek úplně. Chybí v příloze dokumentace klišé vyrobených plošných spojů. V seznamu citací při odkazech na internetové zdroje chybí datum platnosti odkazu. Některé obrazové materiály převzaté z katalogových listů nejsou správně citovány, avšak lze usoudit dle kvality práce, že se tak stalo opomenutím. Práci je na velmi dobré úrovni, a proto ji doporučuji k obhajobě.

Splnění požadavků zadání A 20/20
Odborná úroveň práce A 50/50
Interpretace výsledků a jejich diskuse A 20/20