HEINRICHOVÁ, P. Fotogenerace náboje v organických polovodičích [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta chemická. 2015.

Weiter, Martin

Disertační práce je zaměřena na studium a experimentální charakterizaci fotogenerace náboje v organických polovodičích s ohledem na jejich potenciální aplikace v organické elektronice a fotonice. Autorka se experimentální činnosti zhostila na velmi dobré úrovni a zhostil a při své práci prokázala velmi vysoký stupeň samostatnosti při návrhu experimentální metodiky, zvládání experimentálních technik, modelování a vyhodnocení naměřených dat. Během své práce dokázala autorka velmi dobře využít experimentální zázemí a metody dostupné na pracovišti a výsledky těchto metod vzájemně provázat do jednoho celku. Autorka se rovněž intenzivně zapojila do mezinárodní spolupráce v oblasti vývoje textilních solárních článků v rámci řešení projektu 7. rámcového programu. Práce Patricie Heinrichové je přínosem k rozvoji oboru a přinesla nové a zásadní poznatky prezentované na konferencích a v časopisech. Výlučně na základě svých výsledků autorka připravila a opublikovala článek v kvalitním impaktovaném časopise a podílela se rovněž na přípravě tří článků publikovaných v impaktovaných časopisech, sedmi příspěvků v neimpaktovaných periodikách a čtrnácti příspěvků na domácích a zahraničních konferencích. Patricie Heinrichová splnila své studijní povinnosti stanovené studijním plánem. Disertační práce splňuje kritéria kladená na disertační práci a doporučuji ji přijmout k obhajobě.

Kratochvílová, Irena

Cimrová,, Věra

eVSKP id 80068