Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací C

Mahdal, Otakar

Diplomová práce se zabývá analýzou moderní a dynamicky se rozvíjející stavební společnosti, která působí na trhu v České republice i v zahraničí od svého založení v roce 1924. V práci byly velmi vhodně použity Slepte, Porter a Swot analýzy, které ukázaly na silné i slabé stránky společnosti. Práce je přehledně členěná, je napsaná pečlivě, s minimem překlepů. Studentka využila aktuálních zdrojů a v argumentacích se opírala o vlastní průzkum a informace získané vlastním studiem. Diplomová práce je zpracována v souladu se zadáním, jednotlivé části na sebe navazují a jsou provázané. Díky kvalitně zpracované teoretické části se staly analýzy východiskem pro praktická doporučení a návrhy na rozvoj firmy. Studentka prokázala, že se v předmětné problematice orientuje. Práce splnila základní vytyčené cíle s tím, že doplňkem této práce by mohla být finanční analýza pomocí poměrových ukazatelů. Diplomová práce má několik desítek stran včetně použitých zdrojů, grafů a obrázků. Práce je aktuální sondou do problematiky obchodně stavební společnosti a jejího působení v České republice a zahraničí a tím spojená úskalí tohoto působení. Práce je rozdělena do tří částí: 1) Teoretická část: Autorka zde zpracovala teoretická východiska k diplomové práci s důrazem na prostředí obchodní společnosti. 2) Analýza současného stavu: Nosná část práce, ve které autorka aplikuje Slepte, Porter a Swot analýzy, které ukázaly na silné i slabé stránky společnosti. Autorka zde zdůrazňuje, že zkoumaná problematika je živou množinou ekonomických a neekonomických faktorů působící na analyzovaný podnikatelský subjekt. 3) Závěrečná část práce: Autorka zde navrhuje změny a doporučení. Kvalita navrhovaných opatření je podložena ekonomicky, vlastními výpočty a vychází z praktického sledování, studia a všeobecného ekonomického rozhledu studentky. Po obsahové a odborné stránce je práce na velmi dobré úrovni.

Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A