ŠMÍD, M. Marketingový plán značky Horsefeathers [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Milichovský, František

Otázky: 1) Jakým způsobem bude věrnostní program podporovat úroveň komunikace značky? 2) Jakým způsobem lze získat body ve věrnostním programu? Jaké jsou bodové hranice pro postup na další úroveň? 3) Jaké jsou předpokládané dopady zavedení množstevních slev?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací C
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Koudela, Tomáš

"Autor práce poměrně dobře zpracoval teoretickou oblast, u praktické části však chybí hlubší analýza (např. při srovnání s konkurenty: ekonomické výsledky, z hlediska marketingu: FB aktivita, aj.). Diskutabilní jsou některé údaje, plynoucí ze SWOT analýzy, např. ""Mezi slabé stránky jednoznačně spadá vysoká konkurence na trhu"". V tomto případě se domnívám, že by se mělo jednat o hrozbu, jelikož na podnik působí zvenku. Dále tvrzení: ""S geografickým růstem okrajově souvisí také rozvoj spolupráce s novými odběrateli, která zajišťuje tržby bez starostí ..."" Tyto tržby mohou být právě rizikové z důvodu platební neschopnosti odběratelů. Návrhy jsou do značné míry využitelné, chybí však celkové zhodnocení a doporučení autora pro firmu, závěr je hodně obecný."

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 83086