MACHALA, M. Marketingová strategie nové produktové řady [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Na předložené práci oceňuji propracované návrhy dobře vycházející z provedených analýz a praktických znalostí autora. Otázka k obhajobě: Zajištěné ekonomické rentability představených návrhů vyžaduje získání zakázek na minimálně 4 dodávky atypických výtahů. Ve kterých faktorech spatřujete hlavní rizika, která by mohla dosažení prodejního cíle negativně ovlivnit? Jak tato rizika eliminovat?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Predložená diplomová práca je vypracovaná starostlivo s dobrou znalosťou analyzovanej problematiky. Autor spracoval dostatočné množstvo údajov z rôznych zdrojov a na základe výsledkov vypracoval reálnu marketingovú stratégiu.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 73362