KREJČIŘÍKOVÁ, Z. Návrh zlepšení procesů v centru sdílených služeb [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Videcká, Zdeňka

Diplomová práce se zabývá zlepšením procesu fakturace v centru sdílených služeb v útvaru AP CZ. Použitá metodika využívá pro řešení nástroje kvality. Součástí řešení je i návrh workflow pro optimalizovaný proces včetně postupu jeho implementace. Diplomovou práci lze použít jako podklad pro implementaci návrhu optimalizace procesu fakturace a jeho workflow. Diplomantka splnila zadání v celém rozsahu. Diplomovou práci doporučuji k obhajobě.

Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B

Vlček, Jiří

Autorka zvolila pro svou diplomovou práci téma optimalizace procesů, které je velmi aktuální zejména pro typ analyzované společnosti (Centra sdílených služeb). Práce je vhodně členěna, s logicky navazujícími kapitolami, s drobnými nekritickými formálními nedostatky. Literární přehled je zpracován na adekvátní úrovni a aplikován ve vlastní práci, nicméně v některých podkapitolách by bylo vhodné úvést srovnání pohledu na problematiku širšího okruhu autorů zabývajících se problematikou. Metody zvolené pro analýzu zkoumaných procesů jsou zvoleny vhodně a doplněny analýzou jejich slabých míst. Pro ještě lepší výsledek ovšem mohla být analýza krom zvolených Paretova a Ishikawova diagramu doplněna i dalšími alternativními metodami či doplněn analýzou důsledků sledovaných chyb v procesu. V závěrečné části práce autorka volí jednu možnou cestu optimalizace procesu (pomocí implementace workflow) a koncipuje tuto část do podoby projektu, obsahující potřebné informace pro případné rozhodování managementu společnosti, což považuji za velmi vhodný postup. Celkově považuji cíl práce za splnění a doporučuji k obhajobě.

Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji C