PRISTACHOVÁ, L. Marketingový mix prodejce a servisu automobilů Alcor Motors, s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Diplomantka ve své práci prokazuje schopnost aplikovat teoretické poznatky do praxe. Návrhy uvedené v práci jsou realizovatelné a pro analyzovanou společnost prospěšné. Otázka k obhajobě: Jaký z návrhů (a proč) považujete za nejdůležitější vzhledem k stávající finanční situaci a zvýšení povědomí o servisu?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Božik, Michal

Diplomová práca je spracovaná na zodpovedajúcej úrovni a pre splnenie stanovených cieľov práce bol zvolený vhodný postup riešenia. Využitie jednotlivých marketingových nástrojov bolo navrhnuté s ohľadom na situáciu a možnosti spoločnosti. Aplikácia návrhov autorky v praxi je zhrnutá vo finančnom pláne v závere práce.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 85555