TEPLÁ, K. Analýza vybraného podnikatelského subjektu pomocí vybraných metod [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Hanušová, Helena

Při obhajobě doporučuji zodpovědět následující otázku Vyberte jedno z doporučení (vyjímaje kap.3.3) konkrétněji jej specifikujte .

Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Lze polemizovat s návrhem výšky hrubé mzdy pro marketingového specialitu zejména s ohledem na jeho požadovanou kvalifikaci (str-70, odst.3).
Praktická využitelnost výsledků C Předložené návrhy jsou na obecnější úrovni.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň E Odborná terminologie není vždy zcela přesná a jednoznačná. Např. v tabulce č.12 ba str. 70 autorka uvádí nepřesně položku sociální pojištění a zdravotní pojištění - jedná se zákonnou povinnost zaměstnavalete (jiné účty), jejich součet netvoří "mzdový náklad", ale osobní náklady (sk. 52). Zásadním formálním nedostatkem práce je skutečnost, že autorka nedodržela doporučené zadání a místo "Cíle práce, metody a posupy zpracování" pojmenovala kapitolu "Vymezení cíle práce", obdobná chyba " Vlastní návrhy řešení"/ "Návrhová část". Číslování kapitol práce autorka začíná od Teoretických výchdisek, Jedná se o formální nedostatky, ale, dle mého názoru, je tím hodnota práce snížena..
Práce s informačními zdroji, včetně citací C

Štoll, Karel

Diplomová práce splňuje cíle uvedené v zadání. V teoretické části jsou přehledně a podrobně vysvětleny základní pojmy a jednotlivé analytické metody. V praktické části je velice dobře zpracována fundamentální analýza, z níž zjištěné skutečnosti jsou podkladem pro další analytické metody. Významné faktory ovlivňující podnik jsou přehledně shrnuty v závěrech jednotlivých analýz a následně také v matici SWOT. Oceňuji doporučení navrhnuté vybranému podniku, které mohou zlepšit jeho situaci, i podrobně popsané řešení u některých z návrhů včetně přínosů a nákladů.

Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B