ŠOTOLA, F. Marketingový plán cestovní kanceláře [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Kaňovská, Lucie

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Červinská, Veronika

Autor se ve své práci zaměřil na analýzu CK AVANTI-TOUR, které se ujal velice pěkně. Zvolená struktura práce je velmi dobrá, v teoretické části jsou popisovány klíčové pojmy používané dále v práci a autor se také věnuje představení vybrané cestovní kanceláře a její specializací. Praktická část se pak zabývá podrovnou analýzou současného stavu cestovní kanceláře a návrhy pro její zlepšení. Práce po žádné stránce nevykazuje žádné problémy, je čitelná, věcně i jazykově na velmi vysoké úrovni. Rovněž přílohy a obrázky vhodně doplňují popisovanou problematiku. Práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 84949