FAITOVÁ, A. Návrh zlepšení marketingového mixu sklářského podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Otázky k obhajobě: Co si představujete pod pojmem "nový netradiční produkt" či "nový netradiční design"? Co to konkrétně pro společnost a její produktové řady znamená? Jaké konkrétní země jste uvažovala při návrhu exkluzivního prodeje produktů. Vyčíslila jste u zákaznické linky měsíční náklady na 290 Kč u navrhovaného balíčku "Konfigurace Ekonom". Jak vysoké předpokládáte skutečné měsíční náklady při provozu zákaznické linky, když uvedená částka je pouze měsíční poplatek nastavení a používání čísla zelené linky 800?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | D | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 85681