FAITOVÁ, A. Návrh zlepšení marketingového mixu sklářského podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Novák, Petr

Otázky k obhajobě: Co si představujete pod pojmem "nový netradiční produkt" či "nový netradiční design"? Co to konkrétně pro společnost a její produktové řady znamená? Jaké konkrétní země jste uvažovala při návrhu exkluzivního prodeje produktů. Vyčíslila jste u zákaznické linky měsíční náklady na 290 Kč u navrhovaného balíčku "Konfigurace Ekonom". Jak vysoké předpokládáte skutečné měsíční náklady při provozu zákaznické linky, když uvedená částka je pouze měsíční poplatek nastavení a používání čísla zelené linky 800?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků D
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací C
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Cakl, Zdeněk

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 85681