ZAVŘELOVÁ, T. Návrh komunikační strategie produktu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Kaňovská, Lucie

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Hraběová, Jana

Návrhy uvedené v diplomové práci vycházejí z kvalitně zpracovaného dotazníkového šetření, zmapování situace na trhu přípravků pro intimní hygienu včetně hlavních konkurentů a vhodně doplňují komunikační strategii produktové řady Lactacyd. Oceňuji zejména návrh marketingové komunikace zaměřující se na edukaci veřejnosti o významu intimní hygieny a současně oslovení mladší cílové skupiny. Lactacyd jakožto lídr kategorii utváří a vhodně zvolnou komunikační kampaní má možnost získat a vychovat si nové spotřebitele. Z mého pohledu i ostatní návrhy mohou přispět k růstu tržeb a zvýšení tržního podílu.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 85556