ZAVŘELOVÁ, T. Návrh komunikační strategie produktu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Návrhy uvedené v diplomové práci vycházejí z kvalitně zpracovaného dotazníkového šetření, zmapování situace na trhu přípravků pro intimní hygienu včetně hlavních konkurentů a vhodně doplňují komunikační strategii produktové řady Lactacyd. Oceňuji zejména návrh marketingové komunikace zaměřující se na edukaci veřejnosti o významu intimní hygieny a současně oslovení mladší cílové skupiny. Lactacyd jakožto lídr kategorii utváří a vhodně zvolnou komunikační kampaní má možnost získat a vychovat si nové spotřebitele. Z mého pohledu i ostatní návrhy mohou přispět k růstu tržeb a zvýšení tržního podílu.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 85556