REMIŠ, I. Marketingová strategie pro společnost TOP servis spol. s r.o [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | D | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
"Autor se ve své práci se zabývá návrhem marketingové strategie podniku TOP servis spol. s důrazem na obsahový marketing. Struktura práce byla zvolena dobře a mohu konstatovat, že vytyčený cíl byl splněn. Formální náležitosti práce a úprava: Diplomová práce má 95 stran plus přílohy, což je pro diplomovou práci dostatečný rozsah. Práce je přehledně uspořádána, nicméně jen průměrmě graficky zpracována, což je dáno například nesourodostí provedení grafů a tabulek. Stylistická úroveň autora je průměrná. Práci však po formální stránce srážejí překlepy, zejména nerozdělování slov, a to někdo dokonce v názvu kapitoly, viz např. str. 52, název kapitoly 3.4.2 ""Porterůvmodel konkurenčních sil""."
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 85490