REMIŠ, I. Marketingová strategie pro společnost TOP servis spol. s r.o [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Šimberová, Iveta

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků D
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Kuchař, Vladimír

"Autor se ve své práci se zabývá návrhem marketingové strategie podniku TOP servis spol. s důrazem na obsahový marketing. Struktura práce byla zvolena dobře a mohu konstatovat, že vytyčený cíl byl splněn. Formální náležitosti práce a úprava: Diplomová práce má 95 stran plus přílohy, což je pro diplomovou práci dostatečný rozsah. Práce je přehledně uspořádána, nicméně jen průměrmě graficky zpracována, což je dáno například nesourodostí provedení grafů a tabulek. Stylistická úroveň autora je průměrná. Práci však po formální stránce srážejí překlepy, zejména nerozdělování slov, a to někdo dokonce v názvu kapitoly, viz např. str. 52, název kapitoly 3.4.2 ""Porterůvmodel konkurenčních sil""."

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 85490