PAVLAS, L. Řídicí elektronika pro biohazard box [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2015.

Macháň, Ladislav

Cílem práce bylo navrhnout a realizovat rozšiřující modul pro řídicí elektroniku laboratorního boxu s laminárním prouděním, a vytvořit robustní komunikační protokol, pro jeho komunikaci s nadřazeným systémem. Všechny požadavky specifikované v zadání diplomové práce byly splněny. Student se během řešení práce potýkal s různými problémy, které způsobily velký časový posun v plánu prací, a dokončování bylo poměrně hektické. I přes to je v současné době modul funkční a je v něm implementován navržený komunikační protokol. Student byl v průběhu řešení diplomové práce samostatný. Na konzultace chodil připraven. Co mě jako vedoucího práce mrzí je fakt, že se mnou nebyla formální část práce dostatečně konzultována. Po formální stránce jsou v práci nedostatky v podobě překlepů, stylistických chyb a místy se objevuje nelogická větná stavba. Výčty v podobě odrážek nejsou provedeny správným způsobem. Vzhledem k faktu, že student přepracovával svojí diplomovou práci se stejným zadáním a měl tak v podstatě dvojnásobek času, mohlo být formální provedení jeho výstupu na lepší úrovni.

60

Šteffan, Pavel

Student Bc. Lukáš Pavlas vypracoval diplomovou práci na téma“ Řídicí elektronika pro biohazard box“. Cílem práce bylo vytvoření řídicí elektroniky pro laboratorní box. Předložená práce působí uceleným dojmem, jednotlivé kapitoly na sebe navazují. Celkem je práce mimo úvod a závěr členěna do čtyř kapitol. Rozsah kapitol není ale vždy úplně dobře vyvážen, převážnou část práce tvoří kapitola 4 popisující komunikační protokol, která má celkem 24 stran. Kapitola ověřující dosažené výsledky chybí úplně, student se problematice testů věnuje jen velmi krátce v závěru. V práci se vyskytuje poměrně velké množství překlepů a gramatických chyb. Student při práci vhodně využíval dostupnou literaturu. Při řešení student prokázal své odborné znalosti a orientaci v dané problematice. K výše uvedeným skutečnostem práci doporučuji k obhajobě.

60

eVSKP id 86106