Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod D
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B

Orgonik,, Daniel

Jako cíl diplomové práce si autor zvolil navržení marketingové strategie se zaměřením na zkvalitnění online komunikačních nástrojů pro společnost Dixons Carphone. Vzhledem k současnému trendu, kdy se stále více přesouvá nákup a prodej z kamenných prodejen do virtuální sféry, se bezesporu jedná o aktuální téma. A nutno dodat, že také o velmi náročný úkol, především přihlédneme-li k faktu, na jaký typ společnosti je marketingová strategie cílena. Dixons Carphone je britská společnost, která patří mezi evropské lídry v prodeji elektroniky a návazných služeb a zaměstnává 40 tisíc pracovníků ve 14 evropských zemích. Tato fakta jasně dokumentují, že se autor rozhodl pro velmi odvážný cíl. Za účelem dosažení hlavního cíle bylo určeno 7 dílčích cílů, které měly posloužit ke komplexní analýze, jejíž výsledky považuje autor za klíčové při vytváření marketingové strategie. Po formální stránce je práce na uspokojivé úrovni. Přestože se autor nevyvaroval překlepům, gramatickým i stylistickým chybám, případně formulačním neobratnostem, je práce napsaná vesměs jasným, srozumitelným jazykem a pro čtenáře přívětivou formou. Současně je práce strukturována na jednotlivé kapitoly a podkapitoly, které zajišťují snadnou orientaci v textu. Autor bezesporu prokázal schopnost práce s čísly, která prezentoval v mnoha tabulkách a grafech, jež jsou vítaným osvěžením při interpretaci analytických výsledků. Teoretickou část považuji za slabší část práce. Autor prokázal schopnost práce s velkým množstvím literatury, kterou v textu správně cituje či parafrázuje. S ohledem na zvolený cíl práce však diskutuje problematiku příliš obecně. Jednotlivé kapitoly sice správně korespondují s dílčími cíli (např. SWOT analýza, Analýza konkurence, Segmentace zákazníků či Finanční analýza), s ohledem na hlavní výstupy práce však postrádám problematiku věnující se designu webových stránek, současným trendům při vytváření prodejních webů nebo např. SEO technikám. Jako výrazně zdařilejší hodnotím praktickou část práce. Přestože i zde se autor nevyvaroval určitým nedostatkům, velmi pozitivně posuzuji praktický užitek předložených návrhů. Důležité je vyzdvihnout skutečnost, že jak redesign produktové stránky, tak navrhovanou platební metodu prostřednictvím dárkových karet společnost Dixons Carphone implementuje v dohledné době do reálného provozu. Skutečný přínos bude možné posoudit a vyčíslit až s odstupem času, již teď se dá ovšem konstatovat, že se pro společnost jedná o důležitý krok pro udržení/posílení svého silného postavení na poli online prodeje elektroniky. Autorovi práce se tedy ve spolupráci s kolegy marketingového a IT podařilo, že výsledky jeho praktické části neskončí v zapomnění. Diplomová práce Josefa Popelky splňuje hlavní cíl, který si autor v úvodu stanovil. S ohledem na výše zmíněné klady i nedostatky doporučuji diplomovou práci ohodnotit známkou C.

Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D
Práce s informačními zdroji C