PILCH, T. Jednoduchý měnič pro malý 3f asynchronní motor 100 W [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2015.

Červinka, Dalibor

V rámci BP vznikl pěkný funkční vzorek silové části měniče, který byl následně důkladně otestován. Student plnil všechny zadané úkoly svědomitě. Je jen škoda, že nedocházel častěji a nestihla se tak do desky zaintegrovat nová verze řídicí části. Na to však bude patrně prostor v navazující DP.

85

Kadlec, Josef

Bakalářská práce se zabývá návrhem a realizací měniče pro třífázový asynchronní motor a výkonu 100 W. Práce je logicky a přehledně rozdělená do sedmi základních kapitol. První dvě kapitoly se zabývají teorií asynchronního motoru a frekvenčního měniče. Třetí kapitola představuje možnosti řešení a čtvrtá kapitola seznamuje čtenáře se zákaznickými obvody pro střídače. Pátá a šestá kapitola řeší návrh, realizaci a měření na studentem navrženém měniči. Závěrem je celá práce zhodnocena. Rozsah samotné práce je 30 stran, ke kterým mám následující připomínky: - Návrhu, realizaci a měření mohl být v práci věnován větší prostor, než jen 12 stran. - Zdroje použité literatury nejsou v textu citovány postupně, zdroj číslo 12 dokonce není citován vůbec. - Několikrát bylo použito první osoby jednotného či množného čísla (např. „… otáčky vypočítáme …“). - Text obsahuje několik překlepů. - Některé obrázky jsou obtížně čitelné (např. Obr. 4.4, Obr. 5.3). Autor práce splnil do posledního bodu zadání. Proto jej i přes drobné nedostatky doporučuji k obhajobě.

86

eVSKP id 82664