KOVÁŘ, J. Podnikatelský záměr na uspořádání sportovní akce "Severomoravský turnaj v ledním hokeji" [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Hanušová, Helena

Navržený podnikatelský plán je nevyvážený. Autor pojednává o silných a slabých stránkách klubu/turnaje str.33 a 34 a chybně je nazývá SWOT klubu a SWOT turnaje. Celou návrhovou částí prolíná autorova snaha o zlepšení marketingu, což však bez určení základní marketingové strategie turnaje/pořadatele působí nesystémově, zejména když marketingu samotnému je věnována necelá půl stránka. Rizika autor vyhodnocuje pouze z pohledu technického zabezpečení turnaje. Finanční plán v práci uvedený je pouze jakousi orientací v oblasti nákladů. Při obhajobě doporučuji zodpovědět následující otázky: 1. Uveďte jaké příležitosti a hrozby vidíte pro pořadatelský klub v organizování turnaje 2. Uveďte, proč není pro pořadatele/HK Mladí Draci důležitá finanční stránka turnaje 3. Uveďte hlavní rizika existence HK Mladí Draci

Splnění stanovených cílů D Cíl práce autor nepřesně převzal ze zadání, část " na základě ...a provedených analýz a šetření" opominul, ačkoli v Teoretických východiscích i analytické části jsou použity analytické metody i šetření.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod D
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D Analytická část má spíše popisný než analytický charakter.
Praktická využitelnost výsledků D Je velmi obtížné rozeznat, které části návrhu vyplývají z provedených analýz a ze zkušeností autora s pořádáním turnaje. Podnikatelský plán se soustřeďuje spíše na proces organizování turnaje, než další části podnikatelského plánu. Popis klubů ( str.35 - 42 ) nevyúsťuje v žádný závěr, který by mohl HK Mladí Draci Šumperk použít - snad jen to, že mohou být účastníky turnaje.. Návrhová část obsahuje některé zajímavé a použitelné náměty.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D Klíčová slova nejsou vybrána výstižně, Abstrakt je přeložen nepřesně s gramatickými (koncern), syntaktickými i sémantickými chybami. Syntaxe v celé práci je slabší.(např. str.51, poslední 2 věty kap.4.6) Autor pojednává o silných a slabých stránkách klubu/turnaje str.33 a 34 a chybně je nazývá SWOT klubu a SWOT turnaje.
Práce s informačními zdroji, včetně citací D Seznam použité literatury není uveden ani abecedně ani není číslován.

Čížek, Radomír

Příliš velká část práce je věnována faktům, které příliš nesouvisejí s uspořádáním konkrétního turnaje (historie hokeje, představení zúčastněných týmů).