ANDRLOVÁ, G. Analýza životního stylu vysokoškolských studentů - time management [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Předložená práce je sepsána na uspokojivé úrovni a odpovídá požadavkům kladeným na bakalářské práce. Studentce se podařilo na základě vlastní ankety a dotazníkového šetření získat zajímavá data o životním stylu studentů na VŠ z pohledu time managementu.Tato data jsou použitelná pro další šetření mezi vysokoškolskou populací. Zajímavá je i návrhová část práce - univerzální textové zpracování informačního materiálu pro studenty. Práce je uspokojivá a doporučuji BP k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | D | Studentka na základě anketního šetření, dotazníku a řízených rozhovorů mezi VŠ studenty získala data potřebná pro analýzu jejich životního stylu a navrhla v praxi dobře využitelný výstup. Cíl bakalářské práce, která řeší životní styl studentů vysokých škol z pohledu time managementu byl splněn na uspokojivé úrovni. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Studentka pro splnění cíle BP dobře zpracovala vlastní anketní šetření a využila standardizovaný dotazník pro získání dat. Pro zpracování dat použila vhodné metody. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | Studentka uspokojivě prokázala schopnost získaná data interpretovat prostřednictvím slovního komentáře, grafů a tabulek. Na uspokojivé úrovni je i navržené řešení ve formě informačního materiálu Zvládni VŠ v pohodě. | |
Praktická využitelnost výsledků | C | Praktická využitelnost výsledků předložené bakalářské práce je dobrá. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | Struktura práce odpovídá požadavkům bakalářské práce. Použitá terminologie i odborná jazyková úroveň jsou uspokojivé. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | D | Práce s informačními zdroji odpovídá normě a je uspokojivá |
Gabriela zvolila velmi zajímavé aktuální téma. Teorie a použité metody považuji za velmi vhodné. Interpretace proběhla v souladu s dosaženými výsledky. Praktickou využitelnost považuji za přiměřenou a je otázkou zda tištěná brožura je potivační pro generaci, které je určena. Před rozhodnutím využití takového nástroje bych doporučila zvážit všechny komunikační kanály a nástroje pro cílovou skupinu (web forma, game, e learning). Vzhledem, že se jedná o bakalářskou práci nehodnotím přísně formátování, několik chyb v textu a úroveň anglického překladu. Studentce doporučuji věnovat více času závěrečným úpravám a kontrolám, zbytečně snížily úroveň jinak vcelku kvalitního obsahu.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 82458