KOLEK, L. Řízení rizik projektu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2015.
Otázky k obhajobě: Z jakých podkladů jste vycházel při identifikaci hrozeb a scénářů v rámci fáze identifikace rizik projektu? Jaké závěry vyplynuly z časové analýzy projektu a jaký měly případně vliv na rizika projektu?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění cíle a rozsahu zadání | B | ||
Úroveň zpracování teoretické části tj. poznatky získané studiem | C | ||
Úroveň zpracování analytické části tj. zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody | C | ||
Odborná úroveň diplomové práce | C | ||
Přínos pro praktické i teoretické využití | C | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 a 690-2 | C | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | B |
1. Odpovídá diplomová práce zadání v plném rozsahu? Předložená práce zadané téma splnila a v úrovni odpovídající práci úkoly vyřešila. 2. Jak hodnotíte předloženou diplomovou práci z hlediska struktury a návaznosti jednotlivých částí práce? Práce je v návaznosti na zadání dobře strukturována. Postup a logické souvislosti řešení jsou zřetelné a srozumitelné. Je provedena dostatečná teoretická příprava, čerpaná ze studijních materiálů a literatury, interpretace je korektní a správná. Návrhy řešení jsou srozumitelnou formou popsány stejně jako i správně vyhodnoceny. 3. Jiné poznatky a kritické připomínky. Student v kapitole 4.4.4 vhodně navrhnul formuláře, jak by se některým problémům dalo předcházet a současně správně usoudil, že takové řešení by znamenalo úsilí, náklady a z toho důvodu je nereálné. "Inovuj nebo zemři", a proto by měla být volba jednoznačná. Shodou okolností, aniž by o tom student byl informován, v naší společnosti funguje takový software, který pracuje přesně na základech, které student zmiňuje, přičemž se používá u zakázek nad 2 MUSD. Tento fakt jenom potvrzuje studentovo pochopení problematiky, jak by takový hodnotící software měl fungovat, jak by se na něm měly podílet další osoby. 4. Zda, a v kterých částech přináší diplomová práce nové poznatky? Tato diplomová práce přináší pohled na "malé" projekty, které se v naší společnosti z ohledu rizik neřeší a ukazuje možnost, jak jednoduše i tyto projekty podrobit krátkému rozboru a nejrizikovějším scénářům se vyvarovat viz. opět zmiňované formuláře v kapitole 4.4.4. 5. Jaká je charakteristika výběru a využití studijních pramenů? Obsah diplomové práce prokazuje, že žádný z důležitých pramenů pro její zpracování nebyl opominut, neboť obsahově práce pokrývá téma a odpovídá realitě. 6. Hodnocení formální stránky Standardní a vyhovující až na drobné stylistické chyby.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Úplnost vypracování | A | ||
Zvolený přístup k řešení cíle diplomové práce | A | ||
Úroveň zpracování diplomové práce tj. originalita řešení, způsob zpracování podkladů, vstupních dat, použité metody | B | ||
Obtížnost a správnost řešení | A | ||
Přínos pro praktické i teoretické využití | A | ||
Odborná jazyková úroveň | A | ||
Písemná a grafická úprava tj. text, grafy, tabulky | B |
eVSKP id 82566