ZOLICH, L. Návrh řízeného modulového zdroje 6,3kA/5VAC pro oteplovací zkoušky a testy jističů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2015.

Dohnal, Petr

Student zpracoval aktivně návrh transformátoru pro oteplovací zkoušky. Po jeho výrobě navrhl velmi efektivní formu pro zaltií epoxidovou pryskyřicí. Tato forma nebyla z finančních důvodů realizována a byla navržena méně finančně náročná forma a provedeno zalití. Autor vše popsal, nakreslil v 3D modelu a doprovodil výpočty, popisem a dostatečným grafickým a obrazovým znázorněním. Autor pracoval samostatně i ve spolupráci s vedoucím a jeho práce je dle mého názoru výborná. Práci doporučuji k obhajobě.

92

Dostál, Lukáš

Předložená bakalářská práce je zpracována na téma: „Návrh řízeného modulového zdroje 6,3kA/5VAC pro oteplovací zkoušky a testy jističů“. První kapitola se zabývá teoretickým popisem transformátorů včetně obecného návrhu transformátoru. Další kapitoly se již zabývají vlastním výpočtem a realizací. Během realizace student postupoval podle, vedoucím zadané, literatury. Jelikož byla následně zjištěna vysoká cena formy pro zalití, student zvolil alternativní metodu. Tato část se stihla do odevzdání práce dodělat, ale stále je zapotřebí samotné zdroje dokompletovat (měření teploty, podstava i svorkovnice). Vyřešení třetího bodu zadání jsem nalezl až v posledním bodu závěru, které je správné, ale mohlo být více rozvinuto, nebo doplněno o další možnosti. Po formální stránce práce obsahuje, nesrozumitelně navazující věty a nečitelné vzorce (např. str. 19 – pravděpodobně chybnou kompilací z formátu LaTeX) I přes toto shledání práci doporučuji po odborné stránce k obhajobě.

77

eVSKP id 82850