HONZA, M. Marketingový plán pro firmu Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod, a.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Šimberová, Iveta

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Kroupová, Michaela

Bakalářská práce je přehledně strukturována a vystihuje potřeby tématu s přesně stanovenými cíli. Pozitivně lze hodnotit i jazykovou úroveň práce. Teoretická východiska byla autorem kvalitně zpracována dle dostupné literatury. Marketingový plán je zpracován na základě získaných znalostí, které autor vhodně aplikoval na konkrétní situaci analyzované společnosti. Autor podrobně popsal činnost společnosti, její postavení na trhu, konkurenci a analyzoval silné a slabení stránky, na jejichž základě navrhl možnosti zvýšení výstavu piva a následného zvýšení tržeb. Stanovené cíle práce jsou v praktické části splněny. Bakalářskou práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 73118