POKORNÝ, M. Marketingová komunikace značky Engine Tables na sociálních sítích [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

V předložené práci oceňuji prakticky připravené návrhy dobře navazující na provedené analýzy a směřující ke splnění obchodních cílů společnosti. Je dobře, že v návrzích marketingové komunikace nejsou opomenuty tradiční marketingové aktivity. Otázka k obhajobě: Mezi návrhy zmiňujete rozšíření působnosti značky v zahraničí. Jaké distribuční kanály byste při prodeji do zahraničí doporučil využít?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Plachký, Leoš

Jakým způsobem by jste kromě propagace motivoval fanoušky na sociální síti k nákupu? Jak lze měřit konverzi uživatelů ze sociálních sítí, kteří provedli nákup na portále Engine Tables?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 84758