POKORNÝ, M. Marketingová komunikace značky Engine Tables na sociálních sítích [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
V předložené práci oceňuji prakticky připravené návrhy dobře navazující na provedené analýzy a směřující ke splnění obchodních cílů společnosti. Je dobře, že v návrzích marketingové komunikace nejsou opomenuty tradiční marketingové aktivity. Otázka k obhajobě: Mezi návrhy zmiňujete rozšíření působnosti značky v zahraničí. Jaké distribuční kanály byste při prodeji do zahraničí doporučil využít?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Jakým způsobem by jste kromě propagace motivoval fanoušky na sociální síti k nákupu? Jak lze měřit konverzi uživatelů ze sociálních sítí, kteří provedli nákup na portále Engine Tables?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 84758