HORŇÁKOVÁ, M. Hodnocení spokojenosti zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Chalupský, Vladimír

Práce je zaměřena na velmi důležité téma - spokojenost zákazníků. Autorka k tomu zvolila řadu praxí ověřených přístupů, získala tak značný počet údajů, tyto pečlivě zpracovala a odvodila z nich relevantní závěry a doporučení pro další činnosti firemního vedení. Práce je čtivě napsaná, s řadou "použitelných" doporučení. V obhajobě prosím odpovědět na tuto otázku: Jedním z faktorů, které ovlivňují spokojenost zákazníků, je úroveň obsluhy. Čím si vysvětlujete tu skutečnost, že "nejvyšší požadavky na chování obsluhy má skupina zákazníků, kteří zde nakupují z důvodu blízkosti prodejny jejich bydlišti nebo pracovišti? (viz str. 76 nahoře).

Splnění stanovených cílů A Autorka formulovala cíle své BP jednoznačně: "pomocí dotazníkového šetření zjistit úroveň spokojenosti zákazníků Pekárny Crocus, s.r. o. a na základě její analýzy navrhnout opatření, která povedou ke zvýšení její úrovně." Cíl je bezezbytku splněn.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A Autorka využila širokou škálu analytických metod, které se v praxi používají pro daný účel. Vysoce hodnotím její snahu o hlubší proniknutí do souvislostí mezi analyzovanými jevy - použitím hypotéz - toto dosud není v bakalářských pracech běžný postup.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A Autorka prokázala schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich relevantní závěry.
Praktická využitelnost výsledků A Návrhy jsou rozpracovány dostatečně podrobně, včetně uvážení kritických míst při jejich realizaci.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A Bez připomínek.
Práce s informačními zdroji, včetně citací A Bez připomínek.

Kučerovský, Radek

Autorka zpracovala svoji bakalářskou práci komplexně, pečlivě a srozumitelně. Hlavním východiskem této práce je kvalitně navržený dotazník, jehož skladba je individuální pro každou zkoumanou provozovnu. Kladně zde hodnotím strukturu jednotlivých otázek a také počet oslovených respondentů, který provedenému dotazníkovému šetření přidává na jeho objektivnosti. Dosažení stanoveného cíle je tedy bezesporu naplněno. Kladně hodnotím také zvolený postup řešení a použité metody zpracování. Autorka vykazuje výbornou práci s informačními zdroji a jejich využití pro danou problematiku. V praktické části vychází autorka z popsaných principů a metod uvedených v teoretickém rámci práce. Analýza současného stavu zachycuje aktuální informace o společnosti a přehledně hodnotí dosažené výsledky dotazníkových šetření s jejich následnou analýzou. Struktura práce působí systematicky. Použitou terminologii a odbornou jazykovou úroveň hodnotím pozitivně. Dosažené výsledky a uvedené návrhy mají praktické využití a jsou pro společnost přínosem. Bakalářkou práci proto doporučuji k její obhajobě.

Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A