GAVENDOVÁ, Z. Návrh komunikačního mixu pro Wellness Kuřim [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Milichovský, František

1) Jaké jsou bariéry pro vstup na trh v oblasti aquaparků? 2) Na jakém základě autorka určila cenu za virální kampaň v daném rozmezí 3500-4000 Kč (s. 60)?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D
Práce s informačními zdroji, včetně citací C
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Janoušek, Michal

Předložená bakalářská práce je po formální stránce zpracována na dobré úrovni a odpovídá požadavkům kladeným na tento typ práce. Teoretická část práce obsahuje potřebné znalosti k vypracování části praktické. Po obsahové stránce práce splňuje vytyčený cíl, přichází s konkrétními návrhy na zlepšení komunikačního mixu společnosti Wellness Kuřim, tyto návrhy jsou podpořeny výzkumem.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji C
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 86116