BĚLÍK, D. Proprietární VoIP protokoly výrobců pobočkových ústředen [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2011.

Šilhavý, Pavel

Student v rámci bakalářské práce analyzoval proprietární VoIP protokoly výrobců Panasonic a Siemens. Zadání lze považovat za vcelku splněné. Student však nepracoval příliš samostatně a vyžadoval poměrně časté konzultace a pomoc při řešení bakalářské práce. Řešením této práce tedy neprokázal schopnost samostatného řešení zadaného úkolu.

Splnění zadání B 40/50
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) C 15/20
Formální zpracování práce D 12/20
Využití literatury B 8/10
75

Daněček, Vít

Student analyzoval a rozebral proprietální Voice over IP protokoly Siemens CorNet-IP a Panasonic IP-PT. Odborná úroveň práce je dobrá. Velmi negativně lze vytknout některé pasáže textu, jež snižuji odbornou úroveň celé práce, např. počáteční věty prvního odstavce kapitoly 2.1. Negativně lze dále vytknout využívání referencí k protokolům, jež odkazují na nerecenzované informace z webových stránek namísto konkrétních standardů RFC. Dále pak občasné psaní neodborných výrazů, např. „běží“. Závěrečnou interpretace výsledků je velmi dobrá. Při interpretaci výsledku nicméně postrádám detailnější diskuzi v textu k obrázkům na straně 43 a 44, jež jsou součástí 4. kapitoly. Po formální stránce vykazuje text řadu nedostatků. Bibliografická citace práce neobsahuje počet stran a je na formálně špatném místě. Kapitola Obsah je špatně naformátovaná. Text obsahuje řadu typografických chyb, např. ukončovací tečka věty před odkazem reference a ponechání předložek na konci řádku. Občasně se vyskytují i stylistické chyby. Většina obrázků není příliš dobře čitelná. V Obr. 20 jsou použity různé fonty písmen. Celkově lze říci, že až na výše uvedené výhrady se student zhostil tohoto náročného úkolu na dobré úrovni.

Splnění požadavků zadání A 20/20
Odborná úroveň práce D 30/50
Interpretace výsledků a jejich diskuse B 17/20