TOTH, V. Marketingový plán pro společnost K2 atmitec, s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Milichovský, František

Produkt K2 Start bude uveden na trh v říjnu 2016. Jeho propagace bude zahájena v listopadu 2016. Z jakých důvodů bude zahájena propagace K2 Start až po jeho uvedení na trh?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Fischer, Jan

Práce působí velmi propracovaně, kapitoly na sebe logicky navazují. Především oceňuji podrobnou analýzu firmy Atmitec, s.r.o., její hlavní rysy, rozbor komunikačních metod a také výčet hlavních konkurentů. Autor se zaměřil pouze na jednu část (produkt) firmy a pokusil se nastínit možné směry rozvoje. Návrh na další růst firmy pomocí zavedení nové platformy a oslovení nové skupiny zákazníků se zdá být poměrně realistický a firma tak může vyplnit jistou mezeru na trhu. Práce obsahuje poměrně podrobné informace a to i s ohledem na případné odhadované náklady. Další příležitosti autor vidí v rozvoji komunikačních strategií s cílením na větší počet zákazníků a také vstup na zahraniční trhy.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 87403