VIDLÁK, V. Marketingové aktivity Dalešického cukrářství [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Autor ve své práci prokazuje schopnost aplikovat získané teoretické znalosti v analytické i návrhové části. Je zde vhodně zvolena analýza konkurence využívající opakovaného pozorování přímo v místě "prodeje". Veškeré návrhy jsou smysluplné a opodstatněné. Bylo by však možné je hlouběji rozpracovat. Náklady spojené s některými návrhy mohou být zavádějící a bylo by vhodné mít více rozepsané, co se pod konkrétním nákladem ukrývá. Otázka k obhajobě: Jaký je Váš názor na možnou konkurenci v podobě super a hypermarketů (případně čerpacích stanic s kavárnou/občerstvením) nabízejících cukrářské výrobky?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C Cíl samotné práce je definován spíše obecněji a neměl tak problém s jejich naplněním.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D Struktura práce je logická. Autor používá svůj "vlastní" způsob vyjadřování, což může v některých částech pocitově snižovat kvalitu práce.
Práce s informačními zdroji, včetně citací C
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Mucha,, Martin

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D
Práce s informačními zdroji C
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 88140