VIDLÁK, V. Marketingové aktivity Dalešického cukrářství [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Autor ve své práci prokazuje schopnost aplikovat získané teoretické znalosti v analytické i návrhové části. Je zde vhodně zvolena analýza konkurence využívající opakovaného pozorování přímo v místě "prodeje". Veškeré návrhy jsou smysluplné a opodstatněné. Bylo by však možné je hlouběji rozpracovat. Náklady spojené s některými návrhy mohou být zavádějící a bylo by vhodné mít více rozepsané, co se pod konkrétním nákladem ukrývá. Otázka k obhajobě: Jaký je Váš názor na možnou konkurenci v podobě super a hypermarketů (případně čerpacích stanic s kavárnou/občerstvením) nabízejících cukrářské výrobky?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | Cíl samotné práce je definován spíše obecněji a neměl tak problém s jejich naplněním. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | Struktura práce je logická. Autor používá svůj "vlastní" způsob vyjadřování, což může v některých částech pocitově snižovat kvalitu práce. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 88140