FUJDIAK, R. Demonstrační kit technologie Keeloq [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2011.

Strašil, Ivo

Student pracoval po celou dobu svědomitě a s velkým nasazením, práci pravidelně konzultoval. Zadání práce je splněno, byl vytvořen program pro příjem, dešifrování a vizualizaci dat, přenášených prostřednictvím technologie Keeloq. Formální zpracování práce je na odpovídající úrovni s přiměřeným počtem překlepů a pravopisných chyb. K práci mám následující poznatky: program není možné spustit na PC bez nainstalovaného vývojového prostředí (pravděpodobně by měl být vytvořen instalační program). V teoretické části jsou jisté terminologické nepřesnosti, pravděpodobně způsobené nedostatkem česky psaných materiálů k tématu. Práci doporučuji k obhajobě s hodnocením B/85.

Splnění zadání A 45/50
Využití literatury D 6/10
Formální zpracování práce C 15/20
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) A 19/20
85

Burda, Karel

Splnění zadání práce považuji za částečné. Student měl vytvořit počítačový program pro převzetí, zpracování a zobrazení dat z klíčenky typu KeeLoq. Kód programu však není v práci vysvětlen, dokonce ani uveden a rovněž není vysvětleno rozhraní i obsluha programu. Samotný program se nepodařilo spustit a tak lze oprávněně pochybovat, zda autor nějaký program ve skutečnosti vůbec vytvořil. Z odborného hlediska je práce pouze na uspokojivé úrovni. Na obrázcích 1 až 3 autor na vstup kodéru spolu s daty nesmyslně přivádí i napětí, na s. 11 nejasně vysvětluje šifrování a dešifrování dat (není například jasné, kam se vkládají data pro šifrování), na obr. 13 neuvádí, kam se umisťují bity OVR0 a OVR1 atd. K pochopení většiny z obsahu kapitoly 2.1 musí čtenář prostudovat jiné prameny informací, protože autorův popis je neúplný a matoucí (např. 28 bitů sériového čísla někdy označuje jako posloupnost RNG, veličinu Počítadlo vydává za pořadové číslo klíče, i když klíč je stálý apod.). V návrhu programu se autor sáhodlouze zabývá podružnostmi jako jsou ikony (s. 21 až 23) a na druhou stranu o popisu kódu programu není v práci ani zmínka. Výpočet počtu vzorků na jeden bit (s. 27) je nesmyslný, protože výsledkem vztahu je počet bitů na vzorek. Tento výsledek navíc indikuje, že signál je masivně podvzorkován. Z formálního hlediska je práce na podprůměrné úrovni. Práce obsahuje velké množství překlepů (např. na s. 29 pod obrázky "mikrofóní", "závyslý", "neoužitelná"), odkazy na použitou literaturu tvoří vesměs odkazy na Wikipedii (12 z 21) a pramen [19] neobsahuje informace uváděné na obrázcích 10, 13 a 14.

Splnění požadavků zadání D 12/20
Odborná úroveň práce E 27/50
Interpretace výsledků a jejich diskuse C 15/20