RICHTR, J. Návrh a propagace elektronického obchodu Garant Trading, s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Analýza současného stavu postrádá některé metody, např. SWOT analýzu nebo váhové porovnání jednotlivých atributů e-obchodu u konkurence v závislosti na jejich důležitosti pro navrhovaný e-shop. Teoretická východiska nejsou obsažena v samostatné kapitole, za tuto část BP se můžou pokládat kapitoly 2.4 a 2.5. Ve vlastním řešení v kapitole 3.3.6 je výběr dodavatele bez jakéhokoliv bližšího porovnání s možnými konkurenčními produkty ve vazbě na požadavky společnosti, také zde není uvedena charakteristika zapojení e-shopu do celkové strategie ICT, která předpokládá do budoucna nasazení uceleného IS, tak jak je uvedeno na straně 11.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | D | ||
Přínos a praktické využití návrhu | D | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | B | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | C | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | B | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | E | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | E | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | E |
eVSKP id 19826