FALTA, L. Letecké motory do konce druhé světové války [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2012.
Předložená bakalářská práce studenta Libora Falty obsahuje všechny náležitosti týkající se jak formální tak zejména obsahové stránky. Student v průběhu zpracovávání předvedl neobvyklé nadšení pro zadané téma. Svými znalostmi a aktivním přístupem prokázal, že má všechny předpoklady pro úspěšné ukončení studia a udělení titulu Bc.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | A | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A |
Bakalářská práce rešeršního charakteru se zabývá pístovými letadlovými motory, přičemž mapuje jejich konstrukci, hlavní parametry a celkový vývoj až do konce II. světové války. Práci lze vytknout některé pravopisné chyby a také poněkud zavádějící zaměňování pojmů „řadový motor“ a „vidlicový motor“. Jinak se však jedná o přehledný dokument, jenž popisuje i mnohé zajímavosti z této oblasti a v závěru hodnotí celkový přínos těchto pohonných jednotek, jakož i jejich některá omezení.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | C | ||
Práce s literaturou včetně citací | A |
eVSKP id 50939