NOVÁK, P. Zpracování zvukových signálů v reálném čase na vestavném počítači [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2011.

Schimmel, Jiří

Cílem práce bylo vytvoření co nejkompaktnější instalace embedded operačního systému pro aplikaci inTone, která je vyvíjena v rámci projektů aplikovaného výzkumu. Tato aplikace je určena pro platformu Win32, od toho se odvíjela volba operačního systému. Zadání bakalářské práce patří k jednodušším, nejnáročnějším úkolem byla integrace technologie ASIO, která není součástí operačního systému, a ovladačů zvukové karty, které tuto technologii používají. V textu práce měl být uveden nejen postup při vytváření této instalace pro konkrétní hardware, ale také obecný postup, který by sloužil jako návod pro vytváření obdobných instalací pro jiný hardware a software. Z tohoto hlediska měla být kapitola 2 více rozpracována. Student vytvořil čtyři různé instalace lišící se dostupnými ovladači a integrací grafického rozhraní operačního systému pro hardware s procesorem Atom. V textu práce není funkce instalací prezentována, byla ale vedoucímu práce předvedena. Zadání práce proto bylo splněno beze zbytku.

Splnění zadání A 50/50
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) A 20/20
Využití literatury B 8/10
Formální zpracování práce D 12/20
90

Trzos, Michal

Cílem práce bylo seznámit se s operačními systémy pro vestavné počítače a pro jednu konkrétní platformu vytvořit co nejkompaktnější instalaci operačního systému. Zadání je sice splněno, práce je však velmi krátká. Od úvodu po závěr má pouhých 14 stran. Teoretická část je tvořena pouze několika krátkými odstavci, které působí jako úvodní menu nápovědy. V praktické části je popsána instalace operačního systému Windows Embedded Standard 7 a zadaných programů. Pro výpisy příkazů nebo dávkových souborů by bylo vhodné použít způsob doporučený v pokynech Ústavu. Způsob použitý v práci je nepřehledný. Odkazů na literaturu, ze které student čerpal se v práci vyskytuje velmi málo a oba dva obrázky použité v práci jsou nevhodně popsané a neinformativní. Práci hodnotím celkovým počtem 70/C.

Splnění požadavků zadání A 20/20
Interpretace výsledků a jejich diskuse A 20/20
Odborná úroveň práce F 24/50