KLVÁČEK, J. Výroba masivních ocelových odlitků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2011.

Záděra, Antonín

Cílem bakalářské práce bylo provést rešerši na téma výroby masivních odlitků a na jejím základě popsat současné způsoby a předpoklady pro jejich výrobu. V úvodu práce je uveden krátký popis modelového zařízení a následně je uvedena výroba a vlastnosti forem určených pro masivní odlitky. Dále je práce věnována tavení a odlévání oceli pro masivní odlitky včetně popisu pochodů sekundární metalurgie. Těžiště této práce je v oblasti vad odlitků. Je zde nejprve uvedeno obecné rozdělení vad podle jejich závažnosti a druhu. Dále se práce detailně zabývá vadami, které jsou pro masivní odlitky typické. Práce byla vypracována na dobré odborné úrovni a ukazuje i na dobrou orientaci studenta v oblasti výroby masivních odlitků a zejména jejich vnitřních a povrchových vad.

Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry C
Samostatnost studenta při zpracování tématu C

Pernica, Vítězslav

Práce pana Jana Klváčka dokazuje, že je schopen na zadané téma vyhledat a zpracovat dostupné materiály. Obsahově je BP zpracována odpovídajícím způsobem. Po jazykové stránce se ojediněle vyskytují slovní formulace, ze kterých nemusí být čtenářovi zcela jasné, jak to autor myslí. Kvalitu práce to však nesnižuje. Grafická a stylistická úprava je v pořádku s výjimkou obr. 1.4 a obr. 1.5, kde chybí popis v českém jazyce. Ačkoli autor pracoval s dostatkem literatury, odkazuje se jen na první 2/3 z uvedeného seznamu literatury. Z hlediska rešerše jsou cíle splněny a práce vykazuje dobrou úroveň. Navrhuji ohodnocení stupněm C.

Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry C

eVSKP id 33662