Splnění požadavků a cílů zadání E
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod D
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry E
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii D
Samostatnost studenta při zpracování tématu C

Andrš, Ondřej

Práce se zabývá tématem návrhu senzorické soustavy a řízení laboratorní teplotní komory. Předložená práce je členěna do osmi kapitol, které mají rešeršní charakter bez většího vlastního přínosu. Podle prvního bodu z cílů zadání mělo být provedeno seznámení se s problematikou teplotních komor. Zpracování této problematiky považuji za nedostatečné. Důsledkem toho studentka nezískala potřebné teoretické východisko pro řešení zbytku práce. Místo toho se dozvídáme, že historie teploměru začíná vynálezem Galilea Galilei v roce 1952. V kapitole č. 3 je probrána problematika Peltierových článků s výběrem konkrétního článku. Vybraný článek ovšem nesplňuje svými parametry kritéria, která si studentka sama stanovila na začátku práce. V této kapitole se rovněž nachází řada vzorců, které jsou přebrány z jiných zdrojů bez uvedení příslušné citace. Následující kapitola se zabývá snímači pro měření teploty a vlhkosti. Výběr některých snímačů je proveden dle subjektivních a nepodložených hledisek. Rovněž nebyl proveden rozbor umístění snímačů v komoře. Obdobným postup se opakuje i při výběru chladiče v kapitole č. 5, kde je chladič vybrán podle poměru cena/výkon a uživatelské zkušenosti. Tyto charakteristiky nejsou nikde v práci obsaženy. V kapitole č. 7 studentka předkládá popis vybrané řídicí jednotky NI sbRIO-9605. Slohové zpracování této kapitoly je na velmi nízké úrovni. Toto si vysvětluji pravděpodobným použitím strojového překladu ze stránek výrobce. V této kapitole postrádám návrh řízení teploty v komoře. Další rozpor shledávám ve volbě analogových teploměrů a čistě digitální jednotky bez uvedení způsobu vlastního propojení. Teoretická a popisová část práce je zpracována podprůměrně s častými stylistickými chybami. Grafická úroveň práce je podprůměrná, střídá se mnoho fontů písma a formátování včetně nízké kvality obrázků. Část popisující vlastní autorčinu práci považuji za podprůměrnou, v podstatě se jedná o prostý výběr trojice snímačů, jednoho Peltierova článku a řídicí jednotky bez návrhu jejich společného zapojení, čímž autorka nesplnila stanovené body zadání bakalářské práce. Předvedené zpracování daného problému dle mého názoru neodpovídá standardu rešeršní bakalářské práce a není adekvátní pro získání bakalářského titulu, proto tuto práci nedoporučuji k obhajobě. Z těchto důvodů nepokládám za nutné připojit doplňující otázky.

Splnění požadavků a cílů zadání F
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod F
Vlastní přínos a originalita E