SCHENKOVÁ, K. Posouzení vlivu materiálové skladby nových objektů na jejich tržní cenu i cenu stávajících nemovitostí v dané lokalitě [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2016.

Drochytka, Rostislav

Ing. Klára Schenková v rámci svého studia se aktivně zapojila do pedagogicko vědeckých činností Ústavu technologie stavebních hmot a dílců, kde zejména se zaměřila na studium materiálových charakteristik jednotlivých stavebních hmot a rovněž tak na oceňování nemovitostí. V rámci studijního pobytu absolvovala stáž ve znaleckém ústavu Stavexis, s.r.o., kde se podílela na konkrétních poměrně složitých případech oceňování nemovitého majetku. Doktorandka celkovým přístupem během studia i zpracování dizertační práce prokázala vynikající přístup a vlastnosti a jednoznačně doporučuji dizertační práci k obhajobě.

Abraham, Karel

Po formální stránce má práce vysokou úroveň. Je přehledná, logicky uspo-řádaná, opatřená všemi náležitostmi jako je obsah, vysvětlivky zkratek, ob-sahuje spousty grafických znázornění provedených propočtů, obsahuje po-třebnou přílo¬hovou část, zpracovanou dizertantkou a obsahuje závěr. Po jazykové stránce je práce na velmi dobré úrovni, vyjadřování je srozumi-telné, gramaticky správné. Předložená dizertační práce má zajímavé téma, je perfektně zpracovaná, zvo-lené téma je aktuální, konkrétně zaměřené a vykazuje jednoznačné, nové a správné závěry. Předloženou dizertační práci doporučuji přijmout k obhajobě.

Mikš, Lubomír

Po formální stránce je práce přehledně a logicky uspořádaná, je opatřena stránkovaným obsahem, má závěr, přehled názvosloví a definic, seznam použité i vlastní literatury a stručné resumé v angličtině. Po jazykové stránce je práce na velmi dobré úrovni, vyjadřování je srozumitelné, gramaticky správné. Předložená disertační práce má dobrou odbornou úroveň a její téma je aktuální. Výsledky nejsou přesvědčivě formulovány tak, aby byly bez dalšího dobře použitelné v praxi. Předloženou disertační práci doporučuji přijmout k obhajobě.

eVSKP id 88278