ZAVADIL, M. Obrazové filtry pro evoluční programování [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2010.

Burget, Radim

Jednalo se o náročnější práci, kde se student musel seznámit s několika oblastmi a ty potom vzájemně propojit do fungující aplikace. Student přistupoval k celé práci velice zodpovědně a výsledek celé práce je plně funkční.

Splnění zadání A 50/50
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) A 20/20
Formální zpracování práce B 17/20
Využití literatury A 9/10
96

Beneš, Radek

Student Bc. Miloš Zavadil měl za úkol vzájemně porovnat dostupné knihovny využitelné pro zpracování obrazu a následně vybrat nejvhodnější z nich pro implementaci komponent (filtrů) využitelných v komplexním systému založeném na genetických algoritmech. Student provedl poměrně kvalitní srovnání dostupných knihoven, vyzdvihnul výhody i nevýhody jednotlivých možností a logicky odůvodnil výběr nejvhodnější knihovny. Tento výčet však bohužel postrádal některé významné knihovny (OpenCV, AForge). V další části práce bylo studentovým úkolem implementovat alespoň 5 komponent, použitelných v komplexním systému založeném na genetickém programování. Z toho důvodu student popsal teoretické principy genetického programování a zpracování obrazu. Tento souhrn je na velmi dobré úrovni a ukazuje na fakt, že se student v dané problematice velmi dobře orientuje. V poslední části je popsána vlastní tvorba pěti komponent, včetně přehledných UML diagramů a detailního popisu činnosti. Jedinou výtku bych měl k výběru jednotlivých komponent, které byly z těch jednodušších, a proto tento fakt zohledňuji mírným snížením bodového hodnocení.

Splnění požadavků zadání A 20/20
Odborná úroveň práce A 46/50
Interpretace výsledků a jejich diskuse B 16/20