BOJANOVSKÝ, L. Využití CAD systémů v oblasti elektrických přístrojů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2011.
Všechny cíle práce byly splněny. Student zpracovával práci samostatně podle pokynů vedoucího práce. Tvůrčí přístup studenta k práci se projevil při tvorbě vlastního modelu jističe a při vytvoření animace simulující pohyb kontaktního systému při různých nadproudech - přetížení a zkraty. Výsledná animace je po doplnění oblouku mezi kontakty vhodná jako učební pomůcka pro vysvětlení významu funkce "dvojitého kontaktu" u omezujících jističů.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | A | 45/50 | |
Využití literatury | B | 8/10 | |
Formální zpracování práce | A | 19/20 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | A | 19/20 |
Student ve své bakalářské práci srovnává některé vybrané CAD systémy (podrobněji si všímá parametrických, zejména Autodesk Inventoru Series 10), popisuje vznik elektrodynamických sil, funkci dvojitého kontaktu a elektrický oblouk v jističi. Vytvořil model zhášecí komory jističe BD 250 a animaci vypínání jističe při sepnutí spouště a při průchodu velkého zkratu. Model i animace jsou názorné, využitelné ve výuce i v praxi. Za ne moc vhodný považuji přechod pohledů ve výsledných animacích. V popisu CAD systémů chybí nové verze programu Autodesk Inventor Professional a Series - verze R11 a 2008 (že je vytvořený model ve verzi 10 samozřejmě nevadí). Práce je logicky dobře uspořádána, má pěknou grafickou úpravu, je psána srozumitelnou formou, jednotlivé kapitoly na sebe logicky navazují. Z typografického hlediska mám tyto připomínky: - nesprávně použité i v příčestí minulém (str. 28, 31), - mezera před uzavírací závorkou nebo tečkou za větou (str. 12, 13, 25, 26), - v některých větách chybí čárka, - nesprávné názvy některých programů (str. 18), - v textu jsou jednoznakové spojky nebo předložky na konci řádků. Uvedené nedostatky nesnižují úroveň bakalářské práce. Z projektu je zřejmé, že se student dobře orientoval v literatuře a prokázal dobré znalosti v oboru. Předložená práce svědčí o jeho schopnostech samostatně pracovat a přistupovat k řešení úkolů systematicky. Student splnil zadání ve všech bodech, proto doporučuji práci k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | 20/20 | |
Odborná úroveň práce | B | 44/50 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | A | 18/20 | |
Formální zpracování práce | A | 9/10 |
eVSKP id 41344