URBANCOVÁ, V. Vývoj výstavby rezidenčních nemovitostí v městské části Brno-Pisárky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2016.

Horňáková, Romana

Studentka věnovala práci nadstandardní přístup. Mimo sestavení údajů z dostupných informací z literatury sama vše doplnila o vlastní zjištění, o vlastní fotodokumentace a osobně celou lokalitu zmapovala. Vytvořila ucelený přehled informací od nejdřívějších (časových) zmínkách o výstavbě v archívu až do současnosti. Tato práce má velmi velký rozsah a je zpracována zcela přehledně včetně vlastního závěru a vlastních názorů zpracovatelky na danou problematiku.

Splnění cíle a rozsahu zadání A
Úroveň zpracování teoretické části tj. poznatky získané studiem A
Úroveň zpracování analytické části tj. zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody B
Odborná úroveň diplomové práce A
Přínos pro praktické i teoretické využití A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 a 690-2 A
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň A

Martincová, Jana Victoria

Studentka ve své diplomové práci splnila všechny zadané cíle, které se týkají přehledu staveb ve zvolené lokalitě a analýzy druhů výstavby. Kvalita a úroveň zpracování odpovídá zadání, přičemž pouze rozvojové možnosti výstavby mohly být podrobněji zhodnoceny nebo diskutovány. Studentka ve své práci používá především přístup popisný bez přesahu do blízké budoucnosti. Tento přístup není v rozporu s cíli práce, pouze mohl lépe posoudit pravděpodobné rozvojové aktivity území. Studentka zmiňuje v závěru práce především rekonstrukce nebo demolice stávajících budov. Uvedený způsob řešení přináší logické vyústění, ale zároveň by bylo vhodné zmapovat aktivity developerů, kteří přistupují k výstavbě jako k investičnímu záměru. Diplomová práce je zpracována kvalitně, obsahuje zajímavé údaje a bohaté grafické materiály.

Úplnost vypracování A
Zvolený přístup k řešení cíle diplomové práce A
Úroveň zpracování diplomové práce tj. originalita řešení, způsob zpracování podkladů, vstupních dat, použité metody B